Szerkesztők

Lexa:
Kicsit elvont, néha nehezen érthető, de mások szerint aranyos és szeretni való vagyok... A szívem hatalmas, van benne hely bárkinek! Szóval csak gyűljenek a haverok. Az agyamban mindig motoszkál valami, járnak a kerekek, sosem pihennek, születnek az őrültebbnél őrültebb ötletek.
Már-már zenefüggő vagyok, a dallamok nélkül nincsen élet. Emellett azonban szívesen írogatok, rajzolok, és olvasgatok. Mániákus vonaton zenehallgatás közben olvasónak bizonyultam az utóbbi években. Másik nagy szenvedélyem a laptopom és az állandósult bütykölgetése, valamint ez a szerény kis blog, amit épp olvastok.
Most pedig következnek a favoritok, de nagyon leredukálva... Zene, amit bármikor képes vagyok hallgatni: Emilie Autumn, Miyavi, Hyde, Nightwish; Anime: Cossette no Shouzou (mellesleg az OST-jét is imádom),Rozen Maiden, xxxHolic; Film: GOTH; Könyv: Laurell K. Hamilton Anita Blake sorozata; Manga: Ranma 1/2, Nana, The Bedroom Girl
Végezetül pedig a gothic lolita stílus és az egyedileg készített ékszerek elkötelezett rajongója volnék.

Beszy:
22 éve boldogítom a világot és kedves ismerőseimet a létezésével. :)
Biológus szakos vagyok az egyetemen. Néha megfolyt agyú, de ez az egyetemi léttel jár.
Amúgy kedves, aranyos és szerény kislány vagyok.XD
Jelenleg a Byakuya Fansub fordítója (és remélem végleg... ha meg nem unnak :P ), de van némi közöm (még) a Dorama Heaven Fansubhoz is.
Szabad időmben írogatok, olvasgatok. Főleg a dráma, és a(sötét) szerelem a kedvelt témáim. Mazohista vagyok ilyen téren, mert imádom a beteljesületlen szerelmeket... szeretek sírni. :P
Segítek Lexának szerkesztgetni a blogot, de azért övé a "dicsőség" nagyobb része. ;)
Éjjeli madár, sokszor van hogy "korán" fekszem le ^^' ... ebből következik, hogy gyógyíthatatlan netfüggő vagyok (persze csak ésszerű keretek között, mikor ráérek), a kezemet össze kellene ragasztani a laptopommal. :P
Ezen kívül nagy Miyavi és Gackt fan. Mostanában elkezdtem Tajvan felé is kacsingatni (néznivalók terén), de azért zenei téren japán a nyerő nálam. ;)
Kedvenc énekesek/együttesek: Miyavi, Gackt, FT Island, Bump of Chicken, Angela Aki, Dir en Grey, Anna Tsuchiya, Nakashima Mika és persze a nagy arc DJ Ozma yee~~ [Bár őt nézni is kell], szeretem a "kriptazenéket", mint a Dark Sanctuary. Hallgatok még: Apocalypticát, Marilyn Mansont, Nickelbackt és Within temptationt. (Bár még rengeteg mást is. XD)
Kedvenc dorama: (csak a legfontosabbak) Hana Kimi, Koizora, Coffee Prince, Moment to remember, Nana1-2, Ai no kotodama stb.
Kedvenc anime: Itazora na kiss, Toradora, Lovely complex, Nana, Méz és lóhere
Röviden ennyi rólam. Hétköznapjaimban megpróbálok normális életet élni, kisebb-nagyobb sikerrel. :)

Negdalia:
Mit is írjak magamról… Születtem valahol a nyolcvanas évek második felében, azóta hol boldogítom, hol keserítem a környezetemben élők és a magam életét, bár én az előbbire törekszem.
Alapesetben tudásra és némi alkoholra szomjazva élem az egyetemisták nem túl egyszerű életét. Emellett, és ezek alatt - mikor hogy jön – Múzsa a kegyeibe fogad és alkotásaimban teljesedik ki áldása, amelyek többnyire versek és novellák formájában születnek.
Hosszú út telt el azóta, mióta megírtam első fogalmazványomat 5 rövid és tömör mondatban. Ám utazásom még közel sem ért véget! Sőt, igazából csak most kezdődik az élet hatalmas tengerén, amely tele minden jóval és rosszal: szép idővel, bőséges zsákmánnyal, mindenféle finomságokkal; orkán erejű szeles, hideg viharokkal és veszedelmes zátonyokkal is, amik között lassanként megtanulom kormányozni a hajómat, hogy egyszer révbe érjek valahol a túlparton.
Nem vagyok az a kifejezett Ázsia – fan, és csak néhány ilyen alkotást sikerült még lenyomni a torkomon (vagyis megnézetni velem – igen, ezt magyartalan szenvedőben írom). Inkább az oldal irodalmi vonulatát vagyok hivatott erősíteni. Ebből a szempontból kicsit kilógok a sorból, azonban úgy vélem, kell némi változatosság is.


Carrie-chan:
Hát én nemrég kerültem ebbe a kellemes kis csapatba , akiket nagyon megszerettem rövid idő alatt. És Ök is a kegyeik közé fogadtak. Negyed évszázada csöppentem ebbe az érdekes és izgalmakkal teli világba.Jelenleg dolgozgatok vagyis próbálok egy lehetetlen dologgal megbírkózni ez az emberek megkedvelése, ugyanis én igazán antiszociális elem vagyok :)
Alapvetően én kizárólagos Metálmilita vagyok de mióta ráleltem a Japán kultúra csodáira és zenészeire...istenem....XD
Hobbimat alapvetően a rajzolás teszi ki, és általában mangákat próbálgatok alkotni kisebb-nagyobb sikerrel.Próbáltam már zenészkedni de rájöttem, inkább nem.XD Higyjétek el,jobban jártok!
Olvasni bevallom keveset szoktam, de akkor is inkább Agatha Crishtei- t vagy Leslie L Laurence-t.
Imádom az animéket,a mangákat (Yaoi^^), az anime-zenéket és a Japán pasikat....akarom mondani a j-rockot.
Kedvenc animéim: Kuroshitsuji, Devil May Cry, Hellsing, Final Fantasy 7., Ai No Kusabi, Ikkoku Romantant,
Kedvelem még a doramakat is : Mr,Brain, Koishite Akuma meg a többi...
Zenéim pedig minden ami rock és metál : a Motorhead-től a Nevergreen-en át a Kalapácsig, na de nem felejtkezek meg GACKT-ról és a GacktJob tagjairól sem. És a továbbiakban : X-Japan, Maximum the Hormone, Versailles, the Gazette és még megannyi más zenekar.
Talán ennyi bőven is elég rólam.

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése