Chobits

A történet egy Motosuwa Hideki nevű átlagos vidéki fiúról szól. Főiskolába szeretne járni, de a felvételin megbukott, ezért az előkészítő iskolában marad. A város kirakataiban egyszer csak felfigyel a gyönyörű persoconokra. (A persoconok egyéni személyi számítógépek, többségük emberi formájú.) Hideki körül szinte mindenkinek van persoconja, ő is nagyon szeretne egyet. Egy kidobott persoconot talál, akit hazavisz a lakásába. Sok kínlódás után sikerül bekapcsolnia, de a persocon adatok hiánya miatt szinte semmit sem tud, és beszélni is csak hiányosan, csupán egyetlen szót mondogat: „chii”. Ezért Hideki elnevezi Chiinek.

1. fejezet: Chii
2. fejezet: Chii programja
3. fejezet: Shinbo
5. fejezet: Mi az a persocon?
6. fejezet: Új ruha
7. fejezet: A bugyi
8. fejezet: Szerencsés ember
9. fejezet: Ajándék Chiinek
10. fejezet: Hála neked Chii

11. fejezet: Itt töltöm az éjszakát
12. fejezet: Veszélyes dolog
13. fejezet: Tiszta és ártatlan
14. fejezet: Tudtam, hogy valamit eltitkol!
15. fejezet: Szerencsés fickó
16. fejezet: A másik én
17. fejezet: Minoru története
18. fejezet: Te és én, örökre együtt
19. fejezet: Mit szólnál ehhez az álláshoz?
20. fejezet: Chii munkát keres
21. fejezet: Peep-show
22. fejezet: Chii az interneten
23. fejezet: Mi történt Chiivel?
24. fejezet: Mi folyik itt?
25. fejezet: Rossz lány...
26. fejezet: Csak ha veled vagyok
27. fejezet: Shimizu-sensei története
28. fejezet: Szívéből beszélt
29. fejezet: Itt vannak
30. fejezet: Ölelj meg!
31. fejezet: Boldogságot hoznak
32. fejezet: A jelszó chobits
33. fejezet: Én is lehetek boldog
34. fejezet: A jel erősödik
35. fejezet: Egy újabb e-mail
36. fejezet: Csupán robotok
37. fejezet: Viszlát örökre
38. fejezet: Fájó szív
39. fejezet: Az idő egy kis részében
40. fejezet: Ez rólunk szól
41. fejezet: Sajnálom, hogy nem segíthettem
42. fejezet: Elrabolt
43. fejezet: Hideki adta, ezért szeretem
44. fejezet: Persocon algoritmus
45. fejezet: Érdeklődik iránta
46. fejezet: Együttérzek veled
47. fejezet: Meglátni és megszeretni
48. fejezet: Megmentett
49. fejezet: IP cím kutatás
50. fejezet: A legfontosabb dolog
51. fejezet: Aggódom érte
52. fejezet: Chii nyomában
53. fejezet: Belépés megtagadva
54. fejezet: Csakis aki értem él
55. fejezet: Boldog vagyok, mikor velem vagy
56. fejezet: Veszélyes kimondani
57. fejezet: Még mindig fáj
58. fejezet: Boldogság fogni a kezed
59. fejezet: Furcsa dolgok
60. fejezet: Örök búcsú
61. fejezet: Szeretem őt
62. fejezet: Különleges volt
63. fejezet: Nem kedvel...
64. fejezet: Nem könnyű szeretni
65. fejezet: Önmagáért szerettem
66. fejezet: Boldogság adni és kapni
67. fejezet: A gyűrű
68. fejezet: Nagyon különleges
69. fejezet: Micsoda pazarlás
70. fejezet: Pótolhatatlan
71. fejezet: Túl értékes
72. fejezet: Ezt soha nem bocsájtom meg
73. fejezet: Ilyennek szeretlek
74. fejezet: A gépek lelke
75. fejezet: Bárcsak Te lennél az igazi
76. fejezet: Biztos szomorú
77. fejezet: Veszélyes rájuk
78. fejezet: Megígérem, hogy nem mondom el
79. fejezet: Márképp tekintettem rá
80. fejezet: Egyek vagyunk
81. fejezet: Mit érzel valójában?
82. fejezet: Azt akarom, hogy boldog legyen
83. fejezet: Hagyd őt békén!
84. fejezet: Ki a te egyetlened?
85. fejezet: Csakis az érzelmeink számítanak
86. fejezet: Mindent elveszíthet
87. fejezet: Megtaláltalak
88. fejezet: Kívánom, hogy mindenki tudjon szeretni

~×~×~vége~×~×~

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése