Live&Pv - Gackt









Gackt-Papa Lapped...Drug party Verzió

11 hozzászólás:

Névtelen írta...

No most már megint RETTENETESEN BOLDOG vagyok! :'D
Nem győzöm igazából megköszönni nektek! Nagyon sokat jelentenek ezek a fordítások számomra!

Riviel

Carrie írta...

És mégyegyszer nagyon nagyon szívesen ^^ csak várd ki még mi lesz itt :D

Névtelen írta...

XD alig várom *-*

Riviel

Névtelen írta...

Tavaj magát Gackt-sama-t is nagyon vártam, mert szép szülinapi ajándék lett volna, ha el tudok jutni a koncertre, de sajna nem jött össze! :'( Nem tudom mikor néz megint felénk ez a kivételes ember, de szeretnék ott lenni! Nagyra becsülömés tisztelem őt!

Riviel

Névtelen írta...

Lenne egy buta kérdésem: az inda videós klipeket hogy töltöm le?

Riviel

Carrie írta...

Minden klipp alatt találsz egy sárga linket katt rá és bejön a mediafires link. És akkor töltheted is.

Carrie írta...

Én ott voltam a koncerten sőt Beszy is.Nagyon jó volt de nagyon sokat kellett várni huuuuhuuuuu..Reméljük talán jövöre visszatér kicsiny hazánkba.De akkor már valszínűleg nem mint YFC hanem Gackt és a GacktJob.

Névtelen írta...

Köszönöm a segítséged! Remélem én is ott tudok lenni a következő koncerten és az sincs kizárva hogy akkor találkozunk is :)

Riviel

Audry írta...

Szeretném megköszönni a fordításokat. Gackt nagyon a szívem csücske, klasz, hogy ennyi számát tettétek számomra is érthetővé. Viszont rengeteg link már nem elérhető. Nem tudom, esetleg tudnátok-e pótolni őket (vagy szándékotokban áll-e), ha igen, akkor csináltam egy listát, hogy melyek hiányoznak.

Blue Lagoon
No ni Saku Hana no Youni
Setsugeka
Returner - Yami no Shounen
Vanilla (Mars tour verzió)
Doomsay
Mizerable
Emu for my Dear
Nine Spiral
Secret Garden
Returner
Another World at MS 2009.06.06
Papa Lapped... Drug Party verzió

Ha esetleg pótolnátok őket, előre is köszönöm, ha nem, akkor is hálás vagyok a többiért.

Legyen szép napotok!


Carrie írta...

Szia! köszönjük az elismerő szavakat. :D Tudod a mediafire általánossában mindent töröl szépen lassan ezért váltottam (személy szerint) 4sharedre. Csak hát ugyebár előkeresni a fordított videókat abból a kiirt dvd halomból nem egy egyszerű dolog részemről. Az első 3 videót egyébként Beszy csinálta és hogy ő merre veszett el az éterben fogalmam sincs. A többi videót én és hidd el mindent megteszek annak érdekében hogy újra letölthető állapotban legyenek csak itt nem egy gyors folyamat. De igyekezni fogok! *Carrie*

Audry írta...

Nagyon köszönöm, de nem tragédia, ha nem találod őket. Természetesen kíváncsi vagyok rájuk, de ha nagyon sok munka előkeríteni őket, nem szeretnék gondot okozni ezzel.

A többit meg még egyszer köszi. :)

Megjegyzés küldése